شهادت صفا احمد مجری مشهور سوری در حمله اسرائیل به دمشق + بیوگرافی صفا احمد

شهادت صفا احمد مجری مشهور سوری : در پی حمله دیشب اسرائیل به سوریه ،صفا احمد مری شهید شد، این شهیده ساعتی قبل از کشته شدن در توییتی برای در امان ماندن لبت=نان و سوریه دعا کرده بود. همراه ما باشید.

شهادت صفا احمد مجری مشهور سوری در حمله اسرائیل به دمشق + بیوگرافی صفا احمد

در پی حمله دیشب اسرائیل به سوریه ،صفا احمد مری شهید شد، این شهیده ساعتی قبل از کشته شدن در توییتی برای در امان ماندن لبت=نان و سوریه دعا کرده بود.

نحوه شهید شدن صفا احمد

منبغ رسانه ای از شنیده شدن صدای چند انفجار در دمشق خبر دادندکه ناشی از حملات اسرائیل به مناطقی در پایتخت سوریه است. بنابر اعلام منبع محلی یک ساختمان مسکونی در محله مزه دمشق خبردادند  که گفته می شود هدف حمله موشکی اسرائیل قرار گرفته است.

در این حمله دستکم یک ساختمان در دمشق ،پایتخت سوریه مورد اصابت قرار گرفته استو همچنین درگیری پدافند هوایی سوریه با اهداف نتخاصم در آسمان دمشق صورت گرفته است.

خبرگزاری دولتی سوریه نیز از درگیری پدافند هوایی ارتش این کشور با پرتابه های مهاجم در آسمان دمشق خبر داد. این خبرگزاری به نقل از یک منبع نظامی اعلم کرد : حدود ساعت ۲:۴۵ بامداد اسرائیل از آسمان جولان اشغالی،دمشق را هدف قرار داد که منجبر به شهادت ۳ تن و زخمی شدن ۹ نفر شده.

تلوزیون دولتی سوریه هم اعلام کرد یکی از این کشته شدگان صفا احمد مجری معروف رسانه ها است.

فعالان و وبلاگ‌نویسان در سوریه آخرین پست منتشر شده توسط این مجری فقید را که درست حدود ۳۰ دقیقه قبل از شهادتش نوشته و در آن با این مضمون که “صداهای قوی در آسمان دمشق به گوش می‌رسد” خبر داده است، را منتشر کرده‌اند.

در همین ارتباط وزارت دفاع سوریه با صدور بیانیه‌ای اعلام کرد “حدود ساعت ۰۵:۲۰ بامداد امروز، دشمن اسرائیلی با هواپیماهای نظامی و پهپاد از سمت جولان اشغالی سوریه، تعدادی از نقاط شهر دمشق را هدف قرار داده، که البته پدافند هوایی کشورمان به موشک‌های این تجاوز پاسخ داده هواپیماهای بدون سرنشین آنها را ساقط کرده اند.

source

توسط petese.ir