مایکروسافت رسماً اعلام کرد که گوشی سرفیس دوئو ۲ به‌زودی آخرین آپدیت اندروید ۱۲ را دریافت می‌کند و پس از آن، دیگر آپدیتی برای این دستگاه تاشو منتشر نخواهد شد.

گوشی تاشو سرفیس دوئو ۲ که دارای دو نمایشگر بود، به دلیل وجود مشکلات متعدد در زمینه کارایی، کیفیت دوربین و نرم‌افزار آن با استقبال کاربران مواجه نشد. این دستگاه تنها دو آپدیت اندروید ۱۱ و ۱۲ ( نسخه ۱۲L که برای نمایشگرهای بزرگ بهینه شده است) را دریافت کرد.

آخرین آپدیت سرفیس دوئو ۲ با حجم ۵۴ مگابایت توسط کاربران ردیت مشاهده است؛ اما هیچگونه تغییر بزرگی به همراه نخواهد داشت. مایکروسافت قبلا پشتیبانی از نسخه اصلی این گوشی را متوقف کرده بود و اکنون خود را برای پایان دادن به پشتیبانی از تمام مدل‌های این سری آماده می‌کند.

باتوجه به اطلاعیه منتشر شده در وب‌سایت رسمی این شرکت، پشتیبانی از گوشی تاشو سرفیس دوئو ۲ در تاریخ ۲۱ اکتبر سال ۲۰۲۴ به پایان می‌رسد. این بدان معناست که دیگر هیچ آپدیت اندروید جدیدی برای این گوشی منتشر نخواهد شد. علاوه‌بر این، شایعاتی پیرامون دستگاه تاشو جدید مایکروسافت منتشر شده‌اند اما این شرکت تاکنون آن‌ها را تائید نکرده است.

source
کلاس یوس

توسط petese.ir