به تازگی گوشی گلکسی A36 در بنچمارک گیک‌بنچ مورد آزمایش قرار گرفته است و مشخص شده است این گوشی با اندروید ۱۵ اجرا می‌شود.

سامسونگ در حال حاضر بر روی توسعه گوشی گلکسی A36 جانشین گلکسی A35 متمرکز شده است. به تازگی یک نمونه اولیه A36 چندین بار در بنپمارک گیک‌بنچ مورد آزمایش قرار گرفته است. نکته جالب توجه این بود که این گوشی با نسخه اندروید ۱۵ اجرا شد.

اندروید ۱۵ همان نسخه‌ای است که گوگل چندی پیش برای پیکسل‌های خود منتشر کرد. با این وجود انتظار می‌رود سامسونگ سال آینده با عرضه خانواده گلکسی S25 در ژانویه؛ آن را منتشر کند. بدین ترتیب این بدان معناست که در صورتی که گلکسی A36 با اندروید ۱۵ اجرا شود، پس احتمالاً عرضه آن نیز پس از انتشار اندروید ۱۵ انجام خواهد گرفت.

مشخصات گلکسی A36

با توجه به اینکه به گفته سامسونگ، گوشی رده پایین‌تر گلکسی A16 5G شش به‌روزرسانی اصلی اندروید را دریافت می‌کند، انتظار می‌رود A36 نیز با همان شش به‌روزرسانی عرضه شود و اگر از روز اول با اندروید ۱۵ اجرا شود، می‌توان به این نتیجه رسید که عمر آن در اندروید ۲۱ به پایان می‌رسد.

پردزانده گرافیکی گلکسی A36 مجهز به تراشه اسنپدراگون ۶ نسل ۳ یا اسنپدراگون ۷s نسل ۲ خواهد بود. نمونه اولیه‌ای که امروز در گیک‌بنچ آزمایش شد دارای ۶ گیگابایت رم بود، با این وجود ممکن است تا عرضه آن دچار تغییر شود. لازم به یادآوری است گلکسی A35 با تراشه اگزینوس ۱۳۸۰ سامسونگ عرضه شد، ازینرو عجیب است که در A36 از تامین کننده تراشه دیگری استفاده شده است.

source
کلاس یوس

توسط petese.ir