پاسخ به بیش از 95 هزار سوال در مرکز تماس ذینفعان بازار سرمایه

  بزرگنمايي:


فصل اقتصاد – شرکت سپرده‌گذاری مرکزی اوراق بهادار و تسویه وجوه، از پاسخگویی به بیش از 95 هزار تماس در مرکز تماس ذی‌نفعان بازار سرمایه (1569) در شهریور ماه 1403 خبر داد.

به گزارش روابط عمومی سپرده‌گذاری مرکزی ، بر اساس آمار منتشر شده از مجموع 98 هزار و 235 تماس ورودی با مرکز تماس ذینفعان بازار سرمایه «1569» در شهریور ماه 1403، به 95 هزار و 936 تماس پاسخ داده شده است.
بر اساس این گزاش، در این بازه زمانی، بیشترین دلایل تماس مربوط به سامانه سجام بوده است به‌طوری‌که 46 درصد تماس‌ها با این مرکز درباره سجام مربوط به موضوع «نحوه ثبت نام شخص حقیقی و حقوقی» و 31 درصد درباره سهام عدالت با موضوع «سود سهام عدالت و تقسیم سهام عدالت متوفیان» بوده است.
هم‌چنین سوالات و موارد مربوط به سامانه‌ درگاه یکپارچه ذی‌نفعان بازار سرمایه DDN با 5000 تماس، مربوط با موضوع «نحوه استفاده از درگاه یکپارچه ذینفعان بازار سرمایه و همچنین چگونگی دریافت گزارش‌های ناشران» بوده است.







source

توسط petese.ir