باسئوس از هدفون نویز کنسلینگ Bowie 30 Max رونمایی کرد. این هدفون دارای دوام باتری 64 ساعته است که در ادامه به مشخصات کامل آن می‌پردازیم.

باسئوس، شرکت مطرح در زمینه لوازم جانبی و شارژ، جدیدترین هدفون روی گوشی خود با نام Bowie 30 Max را معرفی کرده است. این مدل ارتقاهای قابل‌توجهی را نسبت به مدل‌های قبلی Bowie H1i و Bowie D05 ارائه می‌دهد.

مشخصات هدفون نویز کنسلینگ باسئوس Bowie 30 Max

هدفون Bowie 30 Max طراحی مشابهی با مدل‌های قبلی خود دارد و دارای ایرکاپ‌های صاف، گرد و تقریبا مستطیلی است که شباهت‌هایی به AirPods Max اپل دارد. این هدفون دارای ساختار تاشو، هدبند قابل‌تنظیم و ایرکاپ‌هایی است که می‌توانند تا 120 درجه بچرخند.

هدفون نویز کنسلینگ باسئوس Bowie 30 Max

هدفون نویز کنسلینگ باسئوس Bowie 30 Max به درایورهای صوتی بزرگتر 50 میلی‌متری مجهز شده است که نسبت به درایورهای 40 میلی‌متری PET در Bowie H1i برتری دارند. وجود این درایورهای بزرگتر عملکرد هدفون را در ارائه باس قوی‌تر و دامنه صدای وسیع‌تر افزایش می‌دهد و خروجی صوتی قابل مقایسه‌ای را ارائه می‌دهد.

مشخصات تزاشه آن هنوز فاش نشده است؛ با این‌حال، باسئوس تایید کرده که این هدفون‌ با کدک‌های LDAC، AAC و SBC سازگار هستند. همچنین، این هدفون‌ دارای قابلیت نویزکنسلینگ فعال (ANC) با شدت -45dB است و از فناوری بلوتوث 5.4 برای اتصال بهینه استفاده می‌کند. کاربران می‌توانند هدفون‌ جدید را به طور همزمان به دو دستگاه متصل کنند، هرچند که پشتیبانی از Microsoft Swift Pair و Google Fast Pair در آن‌ وجود ندارد.

هدفون نویز کنسلینگ باسئوس Bowie 30 Max

باسئوس Bowie 30 Max مجهز به میکروفون‌های دوگانه با قابلیت ENC است که نسبت به سیستم چهار میکروفونه ENC در مدل قبلی Bowie H1i تنزل یافته است. باسئوس ادعا می‌کند که میکروفون‌های حذف نویز فعال دوگانه می‌توانند نویز محیط را تا 40 دسی‌بل کاهش دهند.

باسئوس اعلام کرده است که هدفون‌ جدیدش می‌تواند تا 50 ساعت با ANC فعال و 65 ساعت بدون آن کار کنند. همچنین، این هدفون‌ از فناوری شارژ سریع Baseus پشتیبانی می‌کند که به کاربران اجازه می‌دهد تا با یکبار شارژ 10 دقیقه‌ای تا 14 ساعت زمان پخش داشته باشند.

این شرکت همچنین یک اپلیکیشن اختصاصی برای هدفون Bowie 30 Max ارائه داده است که امکان تنظیمات اکولایزر، حالت تاخیر کم، تقویت باس و امکانات دیگر را فراهم می‌کند.

قیمت و زمان عرضه

هدفون باسئوس Bowie 30 Max هم‌اکنون به قیمت 69.99 دلار قابل دسترس است که با تخفیف 33 درصدی و کوپن 30 دلاری تا 3 نوامبر (13 آبان) قابل خریداری است. شما می‌توانید این هدفون‌ را از طریق آمازون در ایالات‌متحده، بریتانیا و اتحادیه اروپا تهیه کنید. خریداران همچنین می‌توانند این هدفون‌ را در وب‌سایت رسمی Baseus پیدا کنند. پس از پایان دوره تخفیف، هدفون با قیمت معمولی 149.99 دلار عرضه خواهد شد. هدفون Bowie 30 Max تنها در رنگ مشکی موجود است.

source
کلاس یوس

توسط petese.ir