لنوو در جریان کنفرانس Innovation Technology، یک نمونه اولیه از دستیار هوشمند خانگی خود را با نام AI Buddy معرفی کرد. این دستگاه به منظور رقابت با محصولات شناخته‌شده‌ای مانند اکو آمازون طراحی شده و دارای عناصر طراحی منحصر‌به‌فرد و قابلیت‌های نوآورانه‌ای است که آن را از سایر دستیارهای هوشمند خانگی متمایز می‌کند.

دستیار هوشمند AI Buddy لنوو

AI Buddy لنوو به شکل یک پایه شارژ بزرگ و تاشو MagSafe طراحی شده است که در بالای آن یک نمایشگر دایره‌ای قرار دارد و دارای چشمان متحرک به شکل ایموجی است و احساسات را شبیه‌سازی می‌کند تا تعامل کاربر را افزایش دهد.

این نمایشگر دارای حالت‌های چهره‌ای است که به ربات اندروید JoyfulRobotics شباهت دارد، رباتی که سال گذشته توسط یکی از کارمندان سابق شیائومی توسعه یافت. نمایشگر همچنین اطلاعات ضروری مانند زمان، آب و هوا، انتخاب‌های موسیقی و عکس‌های شخصی را نمایش می‌دهد.

AI Buddy همچنین دارای پورت‌های USB-A و USB-C و یک جک هدفون در پایه خود است که گزینه‌های متنوعی را برای کاربرانی که به دنبال اتصال دستگاه‌های هوشمند خانگی خود هستند، فراهم می‌کند. طراحی مینیمالیستی آن با رویکرد زیبایی‌شناسی لنوو همخوانی دارد و در عین‌حال عملکردهای ضروری را در یک ساختار جمع‌وجور ارائه می‌دهد.

دستیار هوشمند لنوو AI Buddy

مدیرعامل لنوو، AI Buddy را با همکاری مارک زاکربرگ، مدیرعامل متا، معرفی کرده و از شراکت بین لنوو و متا برای معرفی AI Now، یک دستیار هوش مصنوعی شخصی برای کامپیوترها بر پایه مدل بزرگ Llama متا، خبر داده است.

AI Buddy این فناوری پیشرفته را برای ارائه یک تجربه کاربری طبیعی‌تر ادغام خواهد کرد. این دستگاه از هوش مصنوعی مبتنی بر احساسات برای شخصی‌سازی پاسخ‌ها استفاده می‌کند و کارهایی مانند برنامه‌ریزی، یادآوری‌ها و فعالیت‌های روزانه را مدیریت می‌کند و در عین‌حال به طور مداوم با ترجیحات کاربر در طول زمان سازگار می‌شود.

این دستگاه به خاطر نمایشگر چرخان خود که به منظور حفظ تماس چشمی با کاربر تنظیم می‌شود، متمایز است و مشابه آمازون Echo Show 10 عمل می‌کند. این قابلیت، جنبه شخصی و تعاملی تجربه را تقویت می‌کند، چراکه AI Buddy حرکات کاربران را ردیابی کرده و موقعیت خود را در اتاق به‌طور متناسب تغییر می‌دهد.

AI Buddy با ادغام AI Now، در مدیریت کارها به کاربران کمک می‌کند تا فعالیت‌های روزانه خود را به‌طور موثرتری سازماندهی کنند. لنوو همچنین با این دستگاه به امنیت داده‌ها اهمیت می‌دهد و اطمینان حاصل می‌کند که اطلاعات حساس با دقت بالایی مدیریت شده و تعاملات کاربران باAI Buddy محرمانه باقی بماند.

لنوو در رویداد خود چندین نمونه اولیه دیگر را درکنار AI Buddy معرفی کرد، از جمله ماوس هوش مصنوعی AI Mouse که دارای دکمه اختصاصی AI Now برای ادغام در اکوسیستم هوش مصنوعی لنوو است. علاوه بر این، لنوو به Lenovo Home AI Brain اشاره کرد که به مدیریت، سازماندهی و حفاظت از خاطرات خانوادگی با ایجاد ویدیوهای تولید شده توسط هوش مصنوعی از لحظات ارزشمند می‌پردازد.




source
کلاس یوس

توسط petese.ir