اوپو به‌زودی از گوشی پرچمدار جدیدش رونمایی می‌کند؛ اما در آستانه رونمایی تصمیم گرفته قدرتش را در طراحی اوپو فایند ایکس 8 به رخ بکشد.

به گزارش gsmarena، اوپو برای رونمایی از فایند ایکس 8 در 24 اکتبر (3 آبان) برنامه‌ریزی کرده است. چند روز قبل بود که مجموعه‌ای از عکس‌های اوپو فایند ایکس 8 لو رفت و طراحی این گوشی را به‌طور کامل فاش کرد. اما حالا، این کمپانی با انتشار یک تیزر رسمی تصمیم گرفت جزئیات طراحی ظریف حلقه دوربین را به نمایش بگذارد.

راهنمای خرید تکراتو

Billy Zhang با انتشار این تیزر در ایکس، به «دقت، مهارت و توجه به جزئیات» اشاره کرده که اوپو در توسعه‌ی هر دستگاهی به کار می‌برد. این طراحی به‌نوعی شبیه به حلقه دور ساعت است؛ اما نمی‌تون انکار کرد که طراحی دقیق و زیبایی دارد.

اوپو با انتشار تیزر جدید،‌ ظرافت طراحی اوپو فایند ایکس 8 را به رخ کشید

اوپو فایند ایکس 8 به نمایشگر 6.59 اینچ مجهز می‌شود؛ اما مدل پرو از پنل 6.78 اینچی برخوردار خواهد شد. نسخه استاندارد فایند ایکس تنها 7.84 میلی‌متر ضخامت دارد و وزن آن به 193 گرم می‌رسد. اما ضخامت مدل پرو 8.24 میلی‌متر و وزن آن 215 گرم است.

این گوشی‌ها هفته آینده همراه با ایرباد Oppo Enco X3 TWS و تبلت Pad 3 Pro معرفی می‌شوند. اما نظر شما درباره طراحی اوپو فایند ایکس 8 چیست؟ آیا این ظرافت طراحی می‌تواند توجه شما را جلب کند؟ دیدگاه خود را در بخش کامنت‌ها با تکراتو به اشتراک بگذارید و اخبار گوشی را با ما دنبال کنید.

بیشتر بخوانید:

source
کلاس یوس

توسط petese.ir