مجوز ورود 2000 خودرو ماموریتی پلیس به کشور صادر شد. قرار است این 2 هزار دستگاه خودرو در مناطق عملیاتی به نیروهای فراجا الحاق شود.

معاون و پشتیبانی فراجا، در خبری رسمی خبر از کسب مجوز ورود 2000 خودرو ماموریتی پلیس به کشور داد. در همین رابطه فرمانده کل فراجا در توضیح این خبر می‌گوید که خودرو سمند نمی‌تواند نیاز ما را در برای انجام مأموریت در مناطق عملیاتی برآورده کند. در ادامه، معاون آماد و پشتیبانی فراجا به الحاق 150 موتور سنگین به پلیس راهور اشاره کرد که دست برتری پلیس را نسبت به جریف نشان می‌دهد.

راهنمای خرید تکراتو

به مقل از ایسنا؛ طبق آنچه این مقام نظامی گفته است، پلیس فراجا در تلاش برای کسب بیشتر مجوز برای ورود خودروهای عملیاتی است. پس در آینده احتمالاً دوباره شاهد ورود تعداد بسیار بیشتری از این خودرو به ایران خواهیم بود.

ورود 2000 خودرو ماموریتی پلیس به کشور

سردار رادان، فرمانده کل فراچا، ضمن اشاره به اینکه سمند جوابگوی مأموریت پلیس در مناطق عملیاتی نیست، گفت: «امیدواریم با اختصاص بودجه به انتظامی کشور بتوانیم خودروهای متناسب با مناطق عملیاتی بکارگیری و از بروز خسارت های جبران ناپذیر جلوگیری کنیم.»

در همین مورد، سردار رضا فریبا، معاون و پشتیبانی فراجا، بیان کرد:

«هفته گذشته ۱۵۰ دستگاه موتورسیکلت سنگین به پلیس راهور تهران بزرگ الحاق شد تا در انجام ماموریت‌های خود، دست برتری نسبت به حریف داشته باشند.»

ورود 2000 خودرو ماموریتی پلیس به کشور

رضا فریبا اضافه کرد: «ما همچنین درصدد محیا کردن خودروی مناسب ماموریت‌های پلیس را نیز در دستورکار داریم و در همین راستا از هیئت دولت مجوز واردات خودرو را گرفته‌ایم.»

وی ادامه داد:

«تاکنون تعداد ۲۰۰۰ مصوبه از دولت دریافت کرده‌ایم و انشاالله بتوانیم تا پایان سال این خودروها را وارد کنیم.»

معاون آماد و پشتیبانی فراجا در پایان گفت: «در تلاش هستیم تا مجوزهای بیشتری نیز برای واردات خودروی ماموریتی پلیس از دولت دریافت کنیم.»

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره ورود خودروهای عملیاتی پلیس به کشور چیست؟ لطفاً نظرات خود را برای ما ارسال کنید.

source
کلاس یوس

توسط petese.ir