کاربران زیادی مشتاق‌اند که با پرچمداران آینده سامسونگ آشنا بشوند. اکنون تصاویر لو رفته از گلس نمایشگر گلکسی S25 اولترا کاربران را برخی از جزییات آشنا می‌کند.

همانطور که می‌دانید سامسونگ قصد دارد سری پرچمداران گلکسی اس 25 خود را در سال 2025 معرفی کند. تاکنون گزارش‌های مختلف برخی از مشخصات این گوشی‌های هوشمند را لو داده‌اند. اکنون تصاویر گلس نمایشگر گلکسی S25 اولترا به نمایش درآمده تا کاربران را با برخی از جزییات طراحی آشنا کند.

راهنمای خرید تکراتو

تصاویر گلس نمایشگر گلکسی S25 اولترا لو رفت

نکته قابل توجه‌ای که در این تصاویر به چشم می‌خورد حاشیه‌های باریک است. به‌نظر می‌رسد غول فناوری کره‌ای قصد دارد با باریک‌تر کردن حاشیه‌ها به نسبت نسل قبلی، صفحه نمایش وسیع‌تری را در اختیار کاربران قرار بدهد.

علاوه‌بر این سامسونگ تغییرات دیگری هم در پرچمداران جدیدش ایجاد کرده است. همانطور که گزارش‌های پیشین ادعا می‌کردند، فریم تخت و گوشه‌های گرد از جمله تغییراتی است که نسل جدید با خود به همراه می‌آورد. به نظر می‌رسد کاربران قرار است با طراحی مینیمال و مدرن‌تری روبه‌رو شوند.

البته توجه داشته باشید که تصاویر گلس نمایشگر گلکسی S25 اولترا را Tech home یکی از افشاگران معروف، در شبکه اجتماعی ایکس منتشر کرده است و هنوز اطلاعات رسمی‌ای درمورد مشخصات فنی و تاریخ عرضه این گوشی هوشمند در دسترس نیست.

انتظار می‌رود طی چند وقت آینده اطلاعات بیشتری از پرچمداران آینده سامسونگ منتشر بشود.

بیشتر بخوانید:

source
کلاس یوس

توسط petese.ir