فیلم پسر ارشد من : خلاصه داستان و بیوگرافی بازیگران سریال با اسامی و عکس ها و نقش های هنرپیشه های این سریال همراه با اسامی عوامل با بازی سیروس ابراهیم زاده، رضا بابک، معصومه آقاجانی و… در ادامه مطلب میخوانید.

اسامی و بیوگرافی بازیگران فیلم پسر ارشد من + خلاصه و تصاویر فیلم پسر ارشد من

فیلم پسر ارشد من به کارگردانی سعید اسدی و تهیه‌کنندگی افشین صادقی و جواد نوروزبیگی محصول سال ۱۳۸۸ در ژانر اجتماعی،طنز و خانوادگی است. این فیلم در نوروز ۱۳۸۹ پخش شد و امروز ۲۱ مهر ۱۴۰۳ قرار است مجدد ساعت ۲۱ از شبکه نمایش پخش شود.

خلاصه داستان

پیرمردی است که در ۶۰ سالگی تصمیم به ازدواج می‌گیرد اما دچار مشکلاتی می شود مثلا….

فیلم پسر ارشد من

اسامی بازیگران فیلم پسر ارشد من

سیروس ابراهیم زاده

زاده ۱۳۱۶ اهل اردبیل بازیگر سینما، تلویزیون و تئاتر ایران است.سیروس فعالیتش را از سال ۱۳۴۶ در تلویزیون و رادیو شروع کرد. بازی در فیلم حسن کچل به کارگردانی علی حاتمی نخستین تجربه سینمایی اوست.نا گفته نماند در شهریور ۱۳۹۶ در مراسم نکوداشت‌های نوزدهمین جشن سینمای ایران در تالار ایوان شمس، از ایشان تجلیل شد.از دیگر بازی های ابراهیم زاده میتوان به اتللو، جعفر خان از فرنگ برگشته، ملیحه و عروس فراری نیز اشاره كرد.

بازیگران فیلم پسر ارشد من

سیروس ابراهیم زاده بازیگر نقش اصلی فیلم پسر ارشد من

معصومه آقاجانی

معصومه آقاجانی با نام مستعار نانی آقاجانی زاده ۲۵ تیر ۱۳۳۸ اهل ارومیه بازیگر و دوبلور اهل ایران است. او فعالیت هنری‌اش را سال ۱۳۵۳ با تئاتر بام‌ها و زیربام‌ها آغاز کرد و سپس جذب دوبله شد. آقاجانی با سریال زمانه به شهرت و محبوبیت رسید. نا گفته نماند سال ۱۳۶۹ اولین بار در ۳۱ سالگی با سریال مهر و ماه وارد قاب تلویزیون شد و سه سال بعد در سال ۷۲ با فیلم جاده عشق وارد سینما شد.

خلاصه فیلم پسر ارشد من

دیگر عوامل

نویسنده: سهیل امیر شریفی، حامد رجبی، افشین صادقی، تصویربردار: رضا تقوی، طراح گریم: پدرام زرگر، طراح لباس: ستاره قلی‌زاده

source

توسط petese.ir