گوشی جدید اینفینیکس +Hot 50 Pro با طراحی نازک و نمایشگر 120Hz AMOLED معرفی شده است. یکی از برجسته‌ترین ویژگی‌های این گوشی، طراحی باریک آن است. این گوشی تنها 6.8 میلی‌متر ضخامت دارد و اینفینیکس آن را به عنوان «باریک‌ترین طراحی 3D-curved SlimEdge جهان» تبلیغ می‌کند.

مشخصات اینفینیکس +Hot 50 Pro

اینفینیکس +Hot 50 Pro یک گوشی 4G است که از پردازنده Helio G100 بهره می‌برد. این گوشی دارای 8 گیگابایت رم و 256 گیگابایت حافظه داخلی است که با استفاده از کارت microSD قابل افزایش است.

اینفینیکس +Hot 50 Pro

اینفینیکس هنوز مشخصات کامل +Hot 50 Pro را منتشر نکرده است، اما ویدیوهایی که در کانال یوتیوب خود منتشر کرده است، تایید می‌کند که این گوشی دارای یک نمایشگر خمیده AMOLED با نرخ تجدید 120هرتز با محافظ گوریلا، یک حفره مرکزی برای دوربین سلفی و یک حسگر اثر انگشت زیر نمایشگر برای احراز هویت بیومتریک است. همچنین، این نمایشگر برای کار با انگشتان خیس و چرب تبلیغ شده است.

این گوشی از یک باتری 5000 میلی‌آمپر ساعتی بهره می‌برد که از طریق پورت USB-C با توان 33 وات شارژ می‌شود. این گوشی همچنین دارای گواهینامه IP54 و دو اسپیکر JBL است.

علاوه بر این، گوشی بسیار باریک اینفینیکس با معماری TitanWing عرضه می‌شود که «طراحی بسیار باریک را با دوام بی‌نظیر ترکیب می‌کند.» این گوشی در سه رنگ مختلف در دسترس است و پیش‌فروش آن در کنیا از طریق چند فروشگاه آنلاین آغاز شده است.

با این‌حال، باید منتظر بمانیم تا اینفینیکس مشخصات کامل آن را در وب‌سایت خود منتشر کند تا اطلاعات کاملی درباره آن داشته باشیم، چرا که برخی مشخصات ذکر شده در وب‌سایت‌های فروشندگان با مشخصاتی که اینفینیکس در ویدیوهای خود بیان کرده است، مطابقت ندارد.




source
کلاس یوس

توسط petese.ir