بیوگرافی زهرا برومند بازیگر + زندگی شخصی و تصاویر جدید زهرا برومند

بیوگرافی زهرا برومند

زهرا برومند : متولد ۱۳۲۸ بازیگر سینما،تلوزیون و تئاتر است. در ادامه به معرفی و بیوگرافی این بازیگر و همسرش و فرزندانش و آثار و اینستاگرام وی می پردازیم. با ما همراه باشید.

بیوگرافی زهرا برومند بازیگر + زندگی شخصی و تصاویر جدید زهرا برومند

سوابق هنری

زهرا برومند بازیگری را از تئاتر شروع کرده و در سال ۱۳۶۱ با فیلم سینمایی رهایی به کارگردانی و تهیه کنندگی رسول صدرعاملی وارد حرفه بازیگری شد و فعالیت هنری اش آغاز شد.از فیلم های سینمایی که وی در آن ها حضور داشته است، می توان به گیتی همسر علیرضا، وقت رویا، نامه، خانواده فرشچی، کفش های میرزا نوروز، یوزپلنگ، یک روز گرم، یک مسئله ساده و فرزند چهرم اشاره کرد. در واقع ایشان به صورت رفته رفته به شهرت رسیدند. در ادامه بیوگرافی دختر این هنرمند مریم خدارحمی را ببینید.

بیوگرافی مریم خدارحمی

زاده ۱۶ اردیبهشت ۱۳۶۲ هنرپیشه اهل ایران است.مریم فارغ‌التحصیل رشته فیلمسازی است و دورهٔ بازیگری خود را در نزد حمید سمندریان گذرانده‌است و کار خود را با تولیدات صداوسیمای اصفهان آغاز کرد.ناگفته نماند خدارحمی جایزه بهترین بازیگر زن از فستیوال فیلم ونزوئلا را دریافت کرده است. مریم در سریال های بسیاری همچون سایه ای در تاریکی، یک وجب خاک، آرزوهای شیرین، رهایی، ارمغان تاریکی و دفترخانه شماره ۱۳ حضور داشته است.مریم خدارحمی در حین بازی فوتبال در سال ۹۴ دچار آسیب از ناحیه پا شد و در همین حین مشغول بازی در سریال روزهای بیقراری بود و نتوانست پایش را گچ بگیرد و به توصیه دکتر برای همیشه فوتبال را کنار گذاشت.

بیوگرافی زهرا برومند

همسر زهرا برومند کیست

وی چندسالیست ازدواج کرده و دختر این هنرمند مریم خدارحمی میباشد.

صفحه اینستاگرام

پیج رسمی و صفحه شخصی این بازیگر عزیز در اینستاگرام با نشانی* در دسترس عموم قرار دارد.

سریال های تلوزیونی

فیلم ها

زهرا برومند

زهرا برومند و مریم خدارحمی

زهرا برومند کیست

همراه ما باشید

source

توسط petese.ir