در بخشی از مراسم امروز ایرانسل به مناسبت 18 سالگی این اپراتور، از چند محصول و راهکار جدید رونمایی کرد. از جمله این محصولات، پیشواز تصویری ایرانسل و پیامک ویدئویی را می‌توان نام برد.

«پیشواز تصویری» یا (Video RBT)، با توسعه زیرساخت‌های دیجیتال، به خدمات پیشواز ایرانسل اضافه شده است. این سرویس به علاقه‌مندان به «آهنگ پیشواز» این امکان را می‌دهد تا محتوای ویدیویی دلخواه‌شان را بارگذاری کنند و در زمان تماس، این محتوا به تماس‌گیرنده نمایش داده شود.

ایرانسل هنوز جزئیات این سرویس و ساز و کار آن را اعلام نکرده است. همچنین هزینه استفاده از پیشواز تصویری ایرانسل هم هنوز مشخص نیست. اما پیش‌بینی می‌شود که به زودی این اطلاعات را نیز درباره محصول جدید ایرانسل به دست آوریم.

به گزارش ایرانسل پلتفرم آهنگ پیشواز این اپراتور در 9 ماهه ابتدایی سال میلادی، 45 درصد رشد درامدی داشته است.

دیگر محصول جدید ایرانسل که در بخش جانبی نشست خبری 18 سالگی این اپراتور معرفی شد، پیامک ویدئویی بود.

«پیامک ویدیویی»، عنوان سرویس دیگری بود که رونمایی شد. با استفاده از آن، امکان ارسال ویدیو، متن و لینک به صورت همزمان در یک پیام وجود دارد. این سرویس، تجربه رسانه‌ای غنی‌تر و واضح‌تر از پیام‌های SMS استاندارد است. به گفته ایرانسل کسب‌وکارها با استفاده از آن، می‌توانند محتوای جذاب‌تری را در اختیار مخاطبان خود قرار دهند.

دستیار هوشمند پشتیبانی ایرانسل و سرویس اعتباری دیگر محصولات و خدماتی بودند کهاین شرکت در جریان رویداد 18 سالگی خود معرفی کرد. در این مراسم، عباسی‌آرند مدیرعامل ایرانسل با تاکید بر تمرکز جدی ایرانسل بر موضوع هوش مصنوعی گفت:

طی دو سال اخیر تمرکز جدی ایرانسل بر توسعه این فناوری بود و برای تحقق آن گام‌هایی تعریف کردیم تا بتوانیم از هوش مصنوعی، هم در بهبود خدمات و سرویس‌های خودمان استفاده کنیم و هم سرویس‌های جدید مبتنی بر این فناوری به مشترکان و کسب‌وکارها، ارائه شود.

سرویس اعتباری و پلتفرم یکپارچه نمایش خانگی ایرانسل من و مودم‌های 5G از دیگر محصولات و خدمات معرفی شده توسط ایرانسل در این رویداد بودند.

source
کلاس یوس

توسط petese.ir