به نظر می‌رسد وان پلاس هم قصد دارد با لبه خمیده گوشی خداحافظی کند. یک افشاگری نشان می‌‌دهد که وان پلاس 13 لبه تخت خواهد داشت.

وان پلاس 13 احتمالا با لبه های تخت به جای خمیده عرضه خواهد شد. تصویری که به نظر می‌رسد مربوط به وان پلاس 13 باشد، در ویبو منتشر و سپس حذف شد، اما قبل از آن توسط وب‌سایت 9to5Google مشاهده شد. این تصویر، گوشی را با لبه‌های تخت نشان می‌دهد، نه لبه‌های خمیده‌ای که گوشی‌های اخیر وان پلاس دارند. این تغییر هرچند کوچک است، اما وان پلاس را به جدیدترین شرکت در لیست طولانی سازندگان گوشی تبدیل می‌کند که طراحی لبه تخت را اتخاذ می‌کنند.

این ترند فعلی به سال 2020 برمی‌گردد. زمانی که اپل آیفون 12 را با لبه‌های تخت عرضه کرد و از طراحی قدیمی آیفون 4 و 5 در آن استفاده نمود. در چند سال گذشته، شرکت‌های دیگری نیز با نمابشگرهای تخت و لبه‌های کمتر خمیده از این ترند پیروی کردند: سامسونگ شروع به تخت کردن سری گلکسی S با S22 کرد و همچنین جدیدترین گوشی‌های پیکسل 9 گوگل دارای لبه‌های تخت هستند. حتی موتورولا نیز امسال برای بسیاری از گوشی‌های خود از لبه‌های تخت استفاده کرده است. به استثنای مدل‌های اج که البته لبه‌های خمیده بخشی از طراحی آن‌ها است.

آیا این جزئیات طراحی واقعا اهمیت زیادی دارد، در حالیکه اکثر کاربران بلافاصله پس از باز کردن جعبه گوشی خود، یک کاور روی آن می‌گذارند؟ خیر. آیا این چیزی است که هنگام فکر کردن و نوشتن درباره گوشی‌ها به آن اهمیت می‌دهید؟ بله. اما واقعیت این است که لبه‌های صاف فقط احساس بهتری برای نگه داشتن گوشی ایجاد می‌کنند. آن‌ها برداشتن گوشی از روی میز را آسان‌تر می‌کنند و فقط بهتر به نظر می‌رسند. همه گوشی‌ها اکنون شبیه آیفون هستند و این خوب است. پس چرا باید چرخ را دوباره اختراع کرد؟

در هرحال، احتمالا نیازی نیست مدت زیادی منتظر بمانیم تا طراحی وان پلاس 13 را ببینیم. این شرکت ظاهرا قصد دارد آن را در ماه جاری میلادی در چین معرفی کند.




source
کلاس یوس

توسط petese.ir