نقش سارا در روز های بی قراری : سارا صوفیانی متولد ۲۶ فروردین ۱۳۶۴ در مشهد ، بازیگر سینما ، تئاتر و تلویزیون است.سارا از کودکی به بازیگری علاقه داشته تا اینکه در سال ۱۳۷۷ برای بازی در نمایش نگین انتخاب و وارد هنر می شودو با گذشت ۸ ماه از قعالیت هنری به هفدهمین جشنواره تئاتر فجر راه پیدا کرد.این بازیگر آثار زیادی نیز بازی کرده است که در ادامه به بیوگرافی،آثار،اینستاگرام و همسر سارا صوفیانی خواهیم پرداخت.در ادامه به بیوگرافی کامل تر به سارا صوفیانی بازیگر نقش سارا در سریال روزهای بی قراری پرداخت.

بازیگر نقش سارا در سریال روز های بی قراری کیست + بیوگرافی و تصاویر جدید

سارا صوفیانی متولد ۲۶ فروردین ۱۳۶۴ در مشهد ، بازیگر سینما ، تئاتر و تلویزیون است.سارا از کودکی به بازیگری علاقه داشته تا اینکه در سال ۱۳۷۷ برای بازی در نمایش نگین انتخاب و وارد هنر می شودو با گذشت ۸ ماه از قعالیت هنری به هفدهمین جشنواره تئاتر فجر راه پیدا کرد.در نهایت وی با سریال خانه بی پرنده در سال ۱۳۸۸ ئارد تلوزیون شد و در سال ۱۳۹۴ با سریال روز های بی قراری به شهرت رسید.

نقش سارا در روز های بی قراری

او در این سریال در نقش سارا دوست صمیمی رها است که بعد از رفتن دوستش به کما با شوهر او ازدواج می کند و به او نامردی بزرگی می کند اما به یک باره دوسش از کما بر می گردد و…

از جمله هنرمندان این سریال می توان به پژمان بازغی،ابوالفضل پورعرب،الهام حمیدی،کامران تفتی،مجید واشقانی،مریم خدارحمی،حسام منظور،افسانه بایگان،حمیدرضا آذرنگ و…. اشاره کرد.

در خلاصه سریال آمده زوجی به نامهای رها و فرهاد با یکدیگر ازدواج کرده اند. رها بعد از مدتی باردار می شود اما به علت مشکلی که برای مادر رها که در شهر دیگری زندگی میکند پیش می آید این زوج مجبور به سفر به آن شهر می شوند که این سفر منجر به تصادف می شود.در این ماجرا فرهاد سالم می ماند و رها به کما می رود ولی فرزندش به دنیا می آید. مدتی میگذرد و در حالی که رها…

همسر سارا صوفیانی کیست

او در سال ۱۳۸۹ وقتی ۲۵ ساله بود با امیرحسین شریفی ۵۳ ساله ازدواج کرد

صفحه اینستاگرام

پیج رسمی و صفحه شخصی ایشان در اینستاگرام با نشانی* در دسترس عموم قرار دارد.

نقش سارا در روز های بی قراری

همراه ما باشید

source

توسط petese.ir