بخش شرایط و ضوابط پروموشن شرکت Little Caesars برای Black Ops 6 به این اشاره کرده که فصل اول بازی در ۱۴ نوامبر (۲۴ آبان) آغاز خواهد شد.

این موضوع در یک خط ذکر شده بود که اکنون ویرایش شده و به «اواخر امسال» تغییر یافته است. این نشان می‌دهد یا تاریخ ذکر شده واقعی بوده و زودتر از موعد نوشته شده یا اینکه به طور کامل اشتباه نوشته شده است.

چند هفته ابتدایی Black Ops 6 که در روز جمعه منتشر می‌شود، بازیکنان با سلاح‌های زمان عرضه و Omnimovement و نقشه‌های متعدد آشنا خواهند شد. آن‌ها همچنین کمپین داستانی را تکمیل خواهند کرد، زیرا این بار هیچ پاداش پیش‌خریدی برای دسترسی زودهنگام به بخش تک‌نفره بازی وجود ندارد.

Black Ops 6

شرکت Little Caesars یک پروموشن برگزار کرده که به بازیکنان پاداش‌های درون بازی می‌دهد، چیزی که برای عنوان جدید Call of Duty یک امر معمولی است. اما در بخش شرایط و ضوابط که توسط BobNetworkUK در توییتر گزارش شد، اشاره کردند که فصل اول بازی در ۱۴ نوامبر آغاز می‌شود.

اما اگر بخواهید دوباره به آن لینک دسترسی پیدا کنید، متوجه می‌شوید که اشاره به ۱۴ نوامبر حذف شده و اکنون به این صورت نوشته شده است:

لطفا توجه داشته باشید که Battle Pass در ابتدای فصل اول برای Call of Duty: Black Ops 6 که اواخر سال میلادی جاری منتشر می‌شود، درون بازی ارائه خواهد شد.

این موضوع منطقی است. معمولا هر بازی جدید Call of Duty یک دوره آشنایی دارد که پس از آن فصل رسمی اول آغاز می‌شود که در آن زمان اولین Battle Pass آماده خرید خواهد بود و می‌توان پاداش دریافت کرد. این همچنین زمانی است که تلاش برای پیشرفت در بازی آغاز خواهد شد.

source
کلاس یوس

توسط petese.ir