پیراهن مجلسی پشت باز : پیراهن و لباس پشت باز یکی از مورد علاقه ترین پوشاک بانوان است و جذابیت خاصی دارد . در ادامه همراه ما حرف تازه ای ها باشید تا راهنمای خرید و مدل های لباس پشت باز را ببینید.

مدل های جدید پیراهن مجلسی پشت باز شیک ویژه 1403 + راهنمای خرید لباس پشت باز

مدل های جدید پیراهن مجلسی پشت باز شیک ویژه ۱۴۰۳ + راهنمای خرید لباس پشت باز

نکاتی برای خرید پیراهن پشت باز

وقتی یک لباس پشت باز می پوشید، پشت شما نمایش داده می شود پس یک رژیم مراقبت از پوست پشت را شروع کنید تا ناحیه مورد نظر را برای تمام توجه آماده کنید. از لوفا و مقداری اسکراب بدن برای پاک کردن پوست مرده استفاده کنید. برای کمک به خلاص شدن از شر هر گونه آکنه آزار دهنده بدن، روی یک شستشوی پاک کننده آکنه سرمایه گذاری کنید. از یک لوسیون برای مرطوب کردن پشت خود و ایجاد چهره ای درخشان استفاده کنید.

پیراهن مجلسی پشت باز

راهنمای انتخاب لباس پشت باز با توجه به اندام

انتخاب مدل مناسب لباس مجلسی پشت باز، به فرم بدن شما بستگی زیادی دارد. اگر شانه‌های پهنی دارید، مدلی را انتخاب کنید که بندهای آن روی شانه‌ها قرار بگیرد و آن‌ها را باریک‌تر نشان دهد. اگر سینه‌های بزرگی دارید، مدلی را انتخاب کنید که پشت آن به خوبی فیکس شود و سینه‌ها را در جای خود نگه دارد.

انتخاب لباس زیر مناسب :

برای پوشیدن این لباس در انتخاب لباس زیر دقت کنید. می‌توانید از سوتین‌های بدون بند، سوتین‌های چسبی یا سوتین‌های مخصوص لباس‌های پشت باز استفاده کنید.

راهنمای انتخاب لباس پشت باز

مدل مو برای پیراهن مجلسی پشت باز

می‌توانید از مدل موهای جمع‌شده یا مدل موهای باز و پف‌دار استفاده کنید توجه کنید مدل موی باز را انتخاب نکنید تا پشت لباستان به خوبی نمایان شود

انواع لباس پشت باز

پشت گردنی

این مدل لباس، بندهایی دارد که از پشت گردن رد می‌شود و پشت را به طور کامل نمایان می‌کند.

پشت دکلته

این مدل لباس، فاقد هرگونه بند یا یقه در قسمت پشت است و پشت را به طور کامل نمایان می‌کند.

خشتی

این مدل لباس، پشت را به شکل یک مستطیل یا مربع نمایان می‌کند و اغلب با بندهایی نازک بسته می‌شود.

بندی

این مدل لباس، دارای بندهاییست که از دو طرف شانه‌ها به پشت ختم می‌شود و پشت را به طور جزئی یا کامل نمایان می‌کند. تنوع مدل‌ها در این نوع بسیار زیاد است.

انواع لباس پشت باز

همراه ما باشید

source

توسط petese.ir