فصل چهارم سریال “زخم کاری” قرار است از ۱۶ آذر ۱۴۰۳ پخش شود. این سریال داستان مردی به نام مالک را روایت می کند که با خیانت و انتقام جویی درگیر می شود و زندگی اش به سمت تاریکی می رود. برای مشاهده خلاصه داستان فصل های گذشته این سریال با حرف تازه همراه باشید.

زمان پخش فصل چهارم سریال زخم کاری + خلاصه داستان

فصل چهارم سریال “زخم کاری” به کارگردانی محمدحسین مهدویان قرار است از ۱۶ آذر ۱۴۰۳ پخش شود. این فصل پس از سریال “بازنده” منتشر خواهد شد و سکانس های پایانی آن در شهر برلین آلمان فیلمبرداری شده است. بازیگرانی نظیر جواد عزتی، الناز ملک و پریناز ایزدیار در این فصل حضور دارند.

خلاصه داستان فصل چهارم سریال زخم کاری

خلاصه داستان فصل های ابتدایی سریال زخم کاری

داستان سریال “زخم کاری” حول محور مردی به نام مالک مالکی می چرخد که از طبقه پایین جامعه به واسطه همکاری با خان عمو، به ثروت و قدرت می رسد. مالک که از گذشته خود ناراضی است، تحت تأثیر همسرش سمیرا، تصمیم می گیرد تا با خیانت و انتقام جویی به اهداف خود برسد. او با استفاده از موقعیت های پیش آمده، به تدریج به یکی از قدرتمندترین افراد در شرکت خان عمو تبدیل می شود.

در فصل دوم، داستان با ورود شخصیت های جدید و پیچیده تر شدن روابط ادامه می یابد. مالک با چالش های جدیدی مواجه می شود و باید تصمیمات سختی بگیرد تا بتواند موقعیت خود را حفظ کند. این فصل با نگاهی به نمایشنامه “هملت” نوشته ویلیام شکسپیر طراحی شده است.

زمان پخش فصل چهارم سریال زخم کاری

فصل سوم سریال “زخم کاری” با تمرکز بر انتقام جویی و خیانت های بیشتر، داستان را به اوج خود می رساند. مالک با دشمنان جدیدی روبرو می شود و باید برای حفظ قدرت و ثروت خود، به هر قیمتی که شده، مبارزه کند. این فصل با پایان بندی هیجان انگیزی به اتمام می رسد که تماشاگران را برای تماشای فصل چهارم ترغیب می کند.

خلاصه فصل چهارم

فصل چهارم سریال “زخم کاری” با داستانی جذاب تر و پیچیده تر از فصل های قبلی، قرار است تماشاگران را به خود جذب کند. در این فصل، مالک با چالش های جدیدی روبرو می شود که زندگی او را به سمت تاریکی بیشتری می برد. خیانت ها و انتقام جویی ها همچنان ادامه دارد و مالک باید برای بقا و حفظ قدرت خود، تصمیمات سخت تری بگیرد.

سریال “زخم کاری” با داستانی پر فراز و نشیب و شخصیت های پیچیده، توانسته است مخاطبان زیادی را به خود جذب کند. فصل چهارم این سریال نیز با داستانی جذاب و هیجان انگیز، انتظار می رود که موفقیت های فصل های قبلی را تکرار کند و تماشاگران را به خود جذب کند.

source

توسط petese.ir