ویدیوی آنباکسینگ وان پلاس 13 قبل از رونمایی رسمی منتشر شده است. این ویدیو که توسط خود شرکت منتشر شده، طراحی کلی گوشی، جعبه‌ آن و برخی از مشخصات فنی را نشان می‌دهد.

ویدیوی آنباکسینگ وان پلاس 13

با وجود اینکه مراسم رونمایی رسمی این گوشی برای تاریخ 31 اکتبر (دهم آبان) در بازار چین برنامه‌ریزی شده است، اما این ویدیو هیجان کاربران را برای رونمایی رسمی دوچندان کرده است.

لازم به ذکر است که ویدیوی آنباکسینگ وان پلاس 13 به زبان چینی است و این گوشی در این بازار با سیستم‌عامل ColorOS عرضه می‌شود. اما در بازارهای جهانی، وان‌پلاس 13 با سیستم‌عامل OxygenOS عرضه خواهد شد.

همان‌طور که انتظار می‌رفت، جعبه قرمز رنگ مشخصه وان‌پلاس در این مدل نیز حفظ شده است. طراحی کلی گوشی با شایعات مطابقت دارد و از یک نمایشگر مسطح با حاشیه‌های بسیار باریک در اطراف بهره می‌برد. جزیره دوربین نیز شباهت زیادی به نسل قبلی دارد، اما اتصال فلزی آن به قاب صاف جدید حذف شده و لوگوی Hasselblad به مکان دیگری منتقل شده است.

وان‌پلاس 13 به جدیدترین تراشه اسنپدراگون 8 الیت مجهز شده است و با حداکثر 24 گیگابایت رم و 1 ترابایت حافظه داخلی همراه خواهد بود. یکی از ویژگی‌های جالب این گوشی، پشتیبانی از شارژ بی‌سیم مغناطیسی است که احتمالا با استفاده از کیس‌‌ها امکان‌پذیر خواهد بود.



source
کلاس یوس

توسط petese.ir