ویدیوی آنباکسینگ ایسوس راگ فون 9 در یوتیوب منتشر شده که ویژگی‌های طراحی این گوشی را نمایش می‌دهد. پیش از این هم جزئیاتی از این دستگاه منتشر شده بود.

ایسوس رسما اعلام کرده که 19 نوامبر (29 آبان) از گوشی‌های سری آر او جی فون 9 رونمایی می‌کند. و حالا که کمتر از یک ماه تا رونمایی رسمی این گوشی‌ها باقی مانده، ویدیوی هندزآن راگ فون 9 منتشر شده است.

راهنمای خرید تکراتو

K-Tai Watch Impress Japan به‌تازگی گزارش کرده که گوشی ایسوس راگ فون 9 از تراشه پرچمدار اسنپدراگون 8 الیت برخوردار می‌شود. با توجه به امتیاز بنچمارک‌ این تراشه می‌توان گفت که اسنپدراگون 8 الیت پیشرفت چشمگیری نسبت به نسل قبلی داشته و عملکرد گیمینگ قدرتمندی را به نمایش می‌گذارد. همچنین، گفته شده که مصرف این تراشه نسبت به تراشه پرچمدار قبلی، 30 درصد کاهش یافته است.

ویدیوی آنباکسینگ ایسوس راگ فون 9

در این ویدیو می‌توانیم ساختار رده‌بالا و باکیفیت این گوشی را ببینیم. زبان طراحی این گوشی شبیه به ایسوس راگ فون 8 است. پیش از این، آر او جی فون 9 تاییدیه CQC چین را دریافت کرده بود که نشان می‌داد این دستگاه از توان شارژ 65 وات پشتیبانی می‌کند. این ویژگی نسبت به راگ فون 8 هیچ تغییر نکرده است.

انتظار می‌رود که گوشی گیمینگ جدید ایسوس از چند جهت بهینه‌سازی شود؛ اما این احتمال وجود دارد که ایسوس بیش از هر چیزی روی ویژگی‌های گیمینگ، از جمله تریگرهای ایر و مدیریت دما تمرکز کند.

نظر شما درباره ویژگی‌‌های طراحی و مشخصات راگ فون 9 چیست؟ دیدگاه خود را در بخش کامنت‌ها با تکراتو به اشتراک بگذارید و اخبار گوشی را با ما دنبال کنید.

بیشتر بخوانید:

source
کلاس یوس

توسط petese.ir