با انتشار ویدیوی آنباکس وان پلاس 13 از طراحی این گوشی پرده برداشته شد. در این ویدیو به ویژگی‌ها و مشخصات کلیدی این دستگاه نیز اشاره شده است.

همان‌طور که می‌دانید، گوشی مورد انتظار و پرچمدار OnePlus 13 در تاریخ 31 اکتبر در چین با تراشه اسنپدراگون 8 الیت کوالکام عرضه خواهد شد. اکنون، به گزارش وب‌سایت خبری gizmochina، پیش از عرضه رسمی، یک ویدیو از جعبه گشایی این گوشی منتشر شده که عناصر طراحی و ویژگی‌های کلیدی را فاش می‌کند. علاوه بر این، خود شرکت وان پلاس، یک ویدیوی رسمی را به اشتراک گذاشته که طراحی وان پلاس 13 را با جزئیات نشان می‌دهد.

راهنمای خرید تکراتو

ویدیوی آنباکس وان پلاس 13

قرار است که وان پلاس از نسل دوم سیستم خنک‌کننده Tiangong در گوشی OnePlus 13 رونمایی کند. این شرکت، بر توانایی این سیستم در مدیریت بار و حرارت فعالیت‌های سنگین تاکید داشته است. این سیستم شامل یک صفحه جدید اتلاف حرارت VC به ابعاد 9925 میلی‌متر مربع، یک ورق گرافیت دولایه 2K و فناوری ژل رسانای حرارتی می‌شود.

تنظیمات این سیستم خنک‌کننده پیشرفته به لطف مدیریت دقیق دما از طریق هوش مصنوعی و 14 سنسور اختصاصی، برای کاهش دمای پردازنده تا 7 درجه سانتیگراد طراحی شده است. چنین پیشرفتی دستگاه را قادر می‌سازد تا عملکرد ثابت خود را در طول کارهای فشرده حفظ کند. در آزمایش اخیری که روی بازی Genshin Impact انجام شد، وان پلاس 13 توانسته است که در طول 30 دقیقه بازی به نرخ بیش از 60 فریم در ثانیه دست یابد.

چیپست اسنپدراگون 8 الیت کوالکام نیز نسبت به نسل قبلی خود، بهره‌وری انرژی و بهبود عملکرد قابل توجهی را ارائه می‌دهد. این پردازنده از مدیریت حرارتی بهتری برخوردار است که اجازه می‌دهد عملکرد دستگاه در استفاده‌های طولانی مدت ثابت و پایدار باقی بماند. علاوه بر این، انتظار می‌رود که گوشی وان پلاس 13 دارای یک باتری بزرگ 6000 میلی‌آمپر ساعتی باشد که از شارژ سریع سیمی 100 واتی و شارژ بی‌سیم مغناطیسی 50 واتی پشتیبانی می‌کند. بنابراین، کاربران می‌توانند از شارژ مجدد سریع و استفاده طولانی‌ از گوشی لذت ببرند.

از دیگر مشخصات وان پلاس 13 می‌توان به صفحه نمایش 6.82 اینچی LTPO با وضوح 2K، نرخ نوسازی 120 هرتز و حداکثر روشنایی بالا اشاره کرد که ارائه تصاویر روان، باکیفیت و رنگ‌های زنده را تضمین می‌کند. در پنل پشت، یک دوربین سه‌گانه، متشکل از یک سنسور اصلی 50 مگاپیکسلی، یک لنز فوق عریض 50 مگاپیکسلی و یک دوربین تله ‌فوتو 50 مگاپیکسلی با زوم اپتیکال 3 برابر وجود خواهد داشت. شایان ذکر است که وان پلاس با همکاری Hasselblad احتمالا ویژگی‌ها و قابلیت‌های تصویربرداری پیشرفته‌ای را تدارک دیده و از این رو کیفیت کلی عکاسی بهبود یافته است.

گوشی پرچمدار وان پلاس 13 با سیستم خنک‌کننده پیشرفته، چیپست قدرتمند و طراحی شیک خود، به یکی از رقبای سرسخت پرچمداران بازار گوشی‌های هوشمند تبدیل خواهد شد. در زمان معرفی رسمی که در 31 اکتبر است، احتمالا جزئیات بیشتری درباره مشخصات و همچنین نسخه جهانی این گوشی منتشر خواهد شد.

بیشتر بخوانید:

نظر شما کاربران تکراتو درباره ویدیوی آنباکس وان پلاس 13 و طراحی و مشخصات این گوشی چیست؟ دیدگاه خود را در بخش نظرات با تکراتو به اشتراک بگذارید و اخبار تکنولوژی را با ما دنبال کنید.

source
کلاس یوس

توسط petese.ir