تصاویری از رندر سامسونگ W25 براساس زد فولد اسپشیال ادیشن و W25 Flip در فضای آنلاین منتشر شده و شایعات درباره این گوشی‌های تاشو را دوباره سر زبان‌ها انداخته است.

سامسونگ هر سال گوشی‌های تاشوی خود را با برند W در چین عرضه می‌کند که تقریبا شبیه به مدل‌های سری Z هستند. برخی جزئیات طراحی این گوشی‌ها در نسخه‌های چین تغییر می‌کند تا برای مشتریان بازار چین جذاب‌تر باشند. همچنین، جعبه‌ی گوشی‌ها نیز کمی شیک‌تر می‌شود و نسخه‌های رم و حافظه نیز نسبت به گوشی‌های سری Z بیشتر است.

راهنمای خرید تکراتو

اما به گزارش gsmarena، گوشی‌های تاشوی جدیدی که در چین عرضه می‌شوند، نسخه‌هایی ویژه و خاص‌تر از نسل‌های قبلی هستند. گفته می‌شود که سامسونگ W25 براساس گلکسی زد فولد اسپشیال ادیشن طراحی شده که به‌تازگی در بازار کره عرضه شده است. این یعنی نمایشگر کاور و داخلی آن بزرگتر خواهد شد؛ 6.5 و 8.0 در مقابل 6.3 و 7.6 اینچ در گلکسی زد فولد 6 نسخه استاندارد. البته این گوشی جدید از قلم S Pen پشتیبانی نمی‌کند و دوربین اصلی آن 200 مگاپیکسل خواهد بود.

رندر سامسونگ W25 و W25 Flip

در این رندرها، گلکسی دابلیو 25 را در رنگ مشکی با هایلایت‌های طلایی می‌بینیم. فریم طلایی در لبه‌های گوشی، تکسچر خاصی دارد و برخلاف مدل‌‌های قبلی، صاف و صیقلی نیست.

گوشی‌های سری W در فرم فاکتور صدفی هم ساخته می‌شوند. سامسونگ دابلیو 25 فلیپ با پیروی از سبک طراحی گلکسی زد فلیپ 6 ساخته شده است.

رندر سامسونگ W25 و W25 Flip

سامسونگ علاوه‌بر مدل‌های W، سری Z را نیز در بازار چین عرضه می‌کند. سامسونگ W25 که براساس گلکسی زد فولد 5 طراحی شده بود، در حال حاضر با قیمت 13000 یوان (حدود 1825 دلار – نسخه رم 16 گیگابایت و حافظه 1 ترابایت) به فروش می‌رسد. این در حالی است که قیمت گلکسی زد فولد 6 با رم 12 و حافظه 512 گیگابایت حدود 14000 یوان (1966 دلار) است. در نظر داشته باشید که یک سال از زمان معرفی W24 گذشته و نسل جدید آن هنوز به بازار نیامده است.

مزیت دیگری که باعث می‌شود شهروندان چینی، مدل‌های W را به Z ترجیح بدهند، این است که شارژر و قاب محافظ نیز همراه با گوشی عرضه می‌شود.

نظر شما درباره مدل چینی گوشی‌های تاشوی سامسونگ چیست؟ دیدگاه خود را در بخش کامنت‌ها با تکراتو به اشتراک بگذارید و اخبار گوشی را با ما دنبال کنید.

بیشتر بخوانید:

source
کلاس یوس

توسط petese.ir