نقش مصطفی در سریال طوبی : محمدرضا سامیان دهه ۷۰ بازیگر تئاتر،سینما و تلوزیون است. محمدرضا سامیان بازیگری را از کودکی علاقه داشت و به همین دلیل از سن کم وارد صحنه تئاتر شد و در چند فیلم کوتاه و بلند مثل بازسازی و جنگل پرتقال نیز ایفای نقش کرده است. او در نمایش تئاتر ۰۳ دی ۹۵ با سام درخشانی و متین ستوده همبازی بوده است و به گفته خودش از آن ها خیلی تجربه کسب کرده و توانسته جسارت پیدا کند و به بازیگری ادامه دهد.این بازیگر آثار زیادی نیز بازی کرده است که در ادامه به بیوگرافی،آثار،اینستاگرام و همسر محمدرضا سامیانخواهیم پرداخت.در ادامه به بیوگرافی کامل تر به محمدرضا سامیان بازیگر نقش مصطفی در سریال طوبی پرداخت.

بازیگر نقش مصطفی در سریال طوبی کیست + بیوگرافی و تصاویر جدید

محمدرضا سامیان دهه ۷۰ بازیگر تئاتر،سینما و تلوزیون است. محمدرضا سامیان بازیگری را از کودکی علاقه داشت و به همین دلیل از سن کم وارد صحنه تئاتر شد و در چند فیلم کوتاه و بلند مثل بازسازی و جنگل پرتقال نیز ایفای نقش کرده است. او در نمایش تئاتر ۰۳ دی ۹۵ با سام درخشانی و متین ستوده همبازی بوده است و به گفته خودش از آن ها خیلی تجربه کسب کرده و توانسته جسارت پیدا کند و به بازیگری ادامه دهد.جالب است بدانید به دلیل بازی در فیلم بازسازی باعث شده تا او در این فیلم در چهلمین جشنواره بین المللی فیلم کوتاه تهران موفق به کسب جایزه بازیگری شود.

نقش مصطفی در سریال طوبی

تازه ترین بازی این هنرمند جوان سریال طوبی است که توانست با بازی در این مجموعه تلوزیونی به شهرت و محبوبیت دست پیدا کند و طرفداران زیادی نیز داشته باشد.

محمدرضا در این سریال با بازیگرانی همچون شبنم قربانی، داریوش ارجمند، هومن برق نورد، مهدی سلوکی، فرهاد آئیش، فریبا متخصص، سودابه بیضایی ، پرویز فلاحی پور، رحیم نوروزی ،اعظم کبودیان، شهین تسلیمی، شیما جعفرزاده، زهرا سزاوار، حسین باشه آهنگر، فرید قبادی و…. همبازی است و می توان گفت موفقیت او به دلیل همبازی شدن با این بزرگان تلوزیون و سینما است.

نقش مصطفی در سریال طوبی

همراه ما باشید

source

توسط petese.ir