طراحی ریلمی جی تی 7 پرو با انتشار تصاویر و ویدیوهای تبلیغاتی به طور کامل فاش شده است. نسخه مریخ ریلمی جی تی 7 پرو در بازار جهانی در دسترس خواهد بود.

همان‌طور که می‌دانید، ریلمی قرار است که از جدیدترین گوشی پرچمدار خود یعنی Realme GT 7 Pro در تاریخ 4 نوامبر در چین رونمایی کند. بازار جهانی نیز این گوشی هوشمند را در همین ماه دریافت خواهد کرد. حدس زده می‌شود که هند یکی از اولین بازارهایی باشد که این دستگاه را در خارج از چین دریافت می‌کند. اکنون، به گزارش وب‌سایت خبری gizmochina، شرکت سازنده اعلام کرده که ریلمی جی تی 7 پرو در یک نسخه نارنجی رنگ با نام Mars Design در دسترس خواهد بود.

راهنمای خرید تکراتو

طراحی ریلمی جی تی 7 پرو

بر اساس گفته‌های ریلمی، پنل پشتی نسخه Mars ریلمی GT 7 پرو با استفاده از فرآیند AG چند لایه ساخته شده است. این تکنیک، امکان کنترل دقیق دما و فشار را فراهم می‌کند و در نتیجه سطحی شبیه بافت قرمز و ناهموار سیاره مریخ روی گوشی ایجاد شده است.

محض یادآوری، ریلمی جی تی 5 پرو دارای یک ماژول دوربین دایره‌ای شکل عظیم بود. با این حال، در طراحی ماژول دوربین ریلمی GT 7 Pro که در گوشه سمت چپ بالا قرار گرفته، از طرح مربعی استفاده شده است. در این ماژول، سه لنز مجزا در کنار یک فلاش قرار گرفته و ساختار فلزی تخت پنل پشتی، ظاهری شیک و مدرن را به دستگاه بخشیده است. با نگاهی دقیق‌تر به ماژول دوربین متوجه می‌شویم که داخل آن یک دوربین تله فوتو پریسکوپ وجود دارد. علاوه بر این، گفته می‌شود که این گوشی از زوم دیجیتال 120 برابری پشتیبانی خواهد کرد.

همچنین انتظار می‌رود که ریلمی جی تی 7 پرو دارای یک صفحه نمایش سفارشی از برند سامسونگ با نام Skyscape Eco² باشد. این دستگاه از فناوری کاهش روشنایی DC در سطح سخت افزار و حسگر اثر انگشت اولتراسونیک کوالکام برخوردار خواهد بود که هم کیفیت صفحه نمایش و هم راحتی کاربر را بالا می‌برد. اندازه صفحه نمایش برابر با 6.78 اینچ بوده و وضوح 1.5K و نرخ نوسازی 120 هرتزی ارائه داده خواهد شد.

جالب است بدانید که Realme GT 7 Pro یکی از اولین دستگاه‌هایی خواهد بود که از پردازنده پرچمدار کوالکام یعنی Snapdragon 8 Elite بهره می‌برد. این گوشی، بیش از 3.02 میلیون امتیاز را در بنچمارک AnTuTu به دست آورده است. علاوه بر این، گفته می‌شود که این دستگاه دارای یک باتری سیلیکونی 6500 میلی آمپر ساعتی با شارژ سریع 120 واتی خواهد بود.

بیشتر بخوانید:

نظر شما کاربران تکراتو درباره طراحی ریلمی جی تی 7 پرو و نسخه مریخ آن چیست؟ دیدگاه خود را در بخش نظرات با تکراتو به اشتراک بگذارید و اخبار تکنولوژی را با ما دنبال کنید.

source
کلاس یوس

توسط petese.ir