یک نشریه کره‌ای در گزارشی خبر داد سامسونگ ممکن است استفاده از نام گلکسی را برای پرچمداران جدید خود متوقف کند.

به گزارش نشریه کره‌ای E-Today، سامسونگ ممکن است با حذف نام نمادین “گلکسی”، برای برخی از مدل‌ها، به دنبال تغییر رویکرد برندسازی گوشی‌های هوشمند اندرویدی خود است.

در این گزارش آمده است این شرکت بررسی امکان توسعه و عرضه گوشی‌های هوشمند پریمیوم را با نام تجاری جدید آغاز کرده است.

لی یانگ هی، سخنگوی سامسونگ، در این باره گفت که به قدری گوشی‌های هوشمند با نام گلکسی در بازار موجود است که هنگام معرفی محصولات جدید و نوآورانه، کاربران از ما انتظار نام جدیدی را دارند. وی خاطرنشان کرد نام تجاری جدید موجب برجسته شدن پیشرفت‌های نوآورانه شرکت می‌شود.

هدف سامسونگ از این تصمیم، ایجاد تصویری ممتاز برای گوشی‌های هوشمند جدید است، درست مانند جنسیس که در صنعت خودرو خود را از هیوندای جدا کرد. مدت‌هاست گلکسی به عنوان یک برند مهم برای سامسونگ و کل بازار گوشی‌های هوشمند محسوب می‌شود. با این وجود، با توجه به افزایش رقابت، به‌ویژه در بخش آیفون از سوی شرکت‌های آمریکایی، تصمیم سامسونگ برای ایجاد برند جدید برای گوشی‌های پرچمدار خود، منطقی به نظر می‌رسد.

source
کلاس یوس

توسط petese.ir