بازی Beyond Good & Evil 20th Anniversary Edition به زودی منتشر می‌شود [به‌روزرسانی: رسما برای ۲۰۲۴ معرفی شد]

به‌روزرسانی: پس از اشتباه مایکروسافت، حالا بازی Beyond Good and Evil 20th Anniversary Edition به‌طور رسمی معرفی شده است. حساب رسمی بازی Beyond Good and Evil 2 در ایکس نوشت:

خب، انگار راز ما برملا شده است. ۲۰ سالگی Beyond Good & Evil مبارک! در حالی که برای ارائه اطلاعات بیشتری از این نسخه ویژه صبر کافی را نداریم، اما در اوایل سال ۲۰۲۴ اخبار بیشتری در راه است.

بازی Beyond Good & Evil 20th Anniversary Edition به زودی منتشر می‌شود [به‌روزرسانی: رسما برای ۲۰۲۴ معرفی شد] - ویجیاتو

خبر اصلی: مایکروسافت بازی Beyond Good & Evil 20th Anniversary Edition را زودتر از معرفی رسمی روی استور ایکس باکس لیست کرده است. 

Beyond Good & Evil در سال ۲۰۰۳ به بازار عرضه شد و با گذشته زمان به یک بازی کالت کلاسیک تبدیل شد و طرفداران زیادی در سراسر جهان پیدا کرد. این آپدیت قرار است به مناسبت سالگرد ۲۰ سالگی بازی منتشر شود و با پشتیبانی از رزولوشن 4K، فریم ریت ۶۰، جلوه‌های صوتی و بصری بهبود یافته همراه خواهد بود.


مطلب پیشنهادی:کوییز ۲۶ ویجیاتو؛ چقدر با اساسین‌ها آشنا هستید؟ما در تاریکی می‌جنگیم که به روشنایی خدمت کنیم!
کوییز ۲۶ ویجیاتو؛ چقدر با اساسین‌ها آشنا هستید؟

بازی Beyond Good & Evil 20th Anniversary Edition قرار است به قابلیت سیو اتوماتیک مجهز باشد و یک مد جدید برای اسپیدران خواهد داشت. در حال حاضر تاریخ عرضه Beyond Good & Evil 20th Anniversary Edition مشخص نیست، اما انتظار می‌رود که به زودی جزئیات بیشتری در این زمینه منتشر شود. 

بازی Beyond Good & Evil

بد نیست به Beyond Good & Evil 2 نیز اشاره کنیم که بیش از یک دهه از آغاز ساخت آن گذشته و اوضاع چندان خوبی ندارد. آخرین بار در اواسط تابستان خبری از ادامه ساخت این بازی منتشر شده بود و یوبیسافت سارا آرلانو، عضو سابق استودیو بلیزارد، را به عنوان نویسنده اصلی عنوان استخدام کرده بود.

Beyond Good & Evil 20th Anniversary Edition احتمالا برای پی‌سی، ایکس باکس سری ایکس/اس و پلی استیشن ۵ منتشر می‌شود. 


مطلب پیشنهادی:اساسینز کرید در دنیاهای موازی! [تماشا کنید]اساسین‌ها در دنیاهای موازی
اساسینز کرید در دنیاهای موازی! [تماشا کنید]


چی به سر بلور اومد؟

بازی Beyond Good & Evil 20th Anniversary Edition به زودی منتشر می‌شود [به‌روزرسانی: رسما برای ۲۰۲۴ معرفی شد] - ویجیاتو


source

توسط petese.ir