به نظر می‌رسد طرح اشتراک همراه با تبلیغات نتفلیکس به یک رکورد تازه از نظر تعداد کاربران دست یافته است. این الزاما نشان نمی‌دهد که مردم تبلیغات را دوست دارند. می‌تواند به این معنا باشد که نمایش تبلیغات در خلال فیلم‌ها و برنامه‌های نت‌فلیکس چندان هم برای تماشاگران آزاردهنده نیست.

رکورد تازه تعداد کارران طرح با تبلیغات نتفلیکس

نتفلیکس اعلام کرد که بیش از 70 میلیون کاربر در سراسر جهان به این طرح پیوسته‌اند.

این رشد سریع و بی‌سابقه در مقایسه با 40 میلیون مشترک در ماه می (اردیبهشت) و 22 میلیون مشترک در ژانویه گذشته (دی)، نشان‌دهنده محبوبیت فزاینده طرح‌های اشتراکی با تبلیغات است. این در حالی است که تصور عموم بر این است که کاربران از تبلیغات خوششان نمی‌آید. اما آمارها خلاف این را نشان می‌دهند و بیش از نیمی از مشترکین جدید نتفلیکس در کشورهایی که این طرح ارائه می‌شود، آن را انتخاب می‌کنند.

نتفلیکس همچنین به دنبال گسترش همکاری‌های تبلیغاتی خود است و با شرکت‌های مختلف در سراسر جهان وارد مذاکره شده است. به عنوان مثال، برای فصل جدید سریال Squid Game، نتفلیکس با چندین شرکت تبلیغاتی در 12 کشور دارای طرح اشتراکی با تبلیغات همکاری خواهد کرد.

در زمینه فناوری تبلیغاتی، نتفلیکس در کانادا به تدریج از فناوری داخلی خود استفاده کرده و در حال کاهش وابستگی به مایکروسافت است. این فناوری در سال آینده در سطح جهانی گسترش خواهد یافت.



source
کلاس یوس

توسط petese.ir