شیائومی زیرمجموعه‌ی ردمی خود را با لوگویی جدید و هویتی تازه معرفی کرد. از این پس، نام “ردمی” با حروف بزرگ “REDMI” به چشم خواهد آمد.

لو وایبینگ، رئیس بخش موبایل شیائومی، این تغییر را نشانه‌ای از تحول بنیادین در استراتژی برند ردمی می‌داند. او معتقد است که این به‌روزرسانی، ردمی را برای گسترش محصولات و تقویت جایگاه خود در بازار آماده می‌کند.

در راستای این تحول، ردمی سری جدیدی از گوشی‌های هوشمند با نام “توربو” را رونمایی خواهد کرد. این سری جایگزین سری محبوب “K” خواهد شد که تاکنون رقیبی جدی برای پرچمداران بازار بوده است.

وانگ توماس، مدیرعامل ردمی، در این باره می‌گوید: «با توجه به حرکت مدل‌های پرچمدار شیائومی به سمت قیمتی بالاتر، سری “K” به عنوان یک “قاتل پرچمدار” عمل خواهد کرد و عملکردی قدرتمند را با قیمتی بسیار رقابتی ارائه می‌دهد. در مقابل، سری “Pro” تجربه‌ای کاملاً حرفه‌ای و سطح بالا را برای کاربران فراهم خواهد کرد.»

source
کلاس یوس

توسط petese.ir