تحقیق و تحلیل: قبل از شروع به تولید محتوا، باید بازار و مخاطبان خود را به خوبی بشناسید. برای کسب اطلاعات بیشتر، پیشنهاد میکنیم مطلب تبلیغات در پادکست؛ بایدها و نبایدها از بلاگ صباویژن را ازدست ندهید. قدم هایی که در راه نوشتن محتوا برداشته می شود با فهم هدف هر صفحه ای که شما خواهان نوشتن مطلب برای آن هستید شروع می شود. همین که در راه کشف کلمات کلیدی قدم برداشتید و کلمات اصلی را انتخاب کردید، مطالعه کنید و چگونگی نوشتن محتوا بر اساس آن ها را یاد بگیرید. فرایند تولید محتوا را مانند فرایند ساخت یک ساختمان در نظر بگیرید. برای کمک به افزایش اثر بخشی، از یک زبان گویا برای بیان هدف خود استفاده کنید. چه صفحاتی برای سایت خود نیاز دارید و هدف هر کدام از این صفحات چیست؟ خوبی این دورهها آن است که میتوانید تمام نکات مربوط به موضوع را بهصورت عمقی به مخاطبان خود آموزش دهید. به جای لیست کردن مشخصات محصول، شرح دهید که چگونه هر محصول یا هر مشخصه می تواند برای هر کاربر مفید واقع شود. پس از استفاده از این ابزار، همین که به لیست بهترین رقبای خود دست یافتید، سایت های رقیب را به روش های مختلف مورد تحلیل و بررسی قرار دهید.

یافتن صفحاتی که در توئیتر یا هر جای دیگری در رسانه های اجتماعی مخاطب بیشتری دارند به این وسیله امکان پذیز است. بازاریابی با مقالهنویسی، نوعی از تبلیغات است که در آن کارکنان یک کسب و کار دربارهٔ خودشان مقالههای کوتاه ایجاد میکنند که همزمان که اطلاعات ارزشمند علمی ارائه میکنند، شرکت خودشان را هم به صورت پنهان یا آشکار تبلیغ میکنند. نرخ تبدیل: درصد بازدید کنندههایی که از دکمههای فراخوان به عمل (CTA) استفاده میکنند. اگر هدف صفحه شما جذب کاربران در حال جستجو در اینترنت است باید از یک کلمه کلیدی مناسب استفاده کنید. این جستجو به سادگی ورود کلمات کلیدی مورد نظر و یافتن آن ها در اینترنت است. درصد بسیار زیادی از کل ترافیک اینترنت جهانی را ویدئوها به خود اختصاص دادهاند. از بیانی موثر برای بیان خواسته خود به کاربرها استفاده کنید. این امر در بر آورد راه کار اتخاذی برای تولید محتوا برای سایت شما موثر است.

یک راه برای رسیدن به هدف خود در یافتن رقبای اصلی، جستجو در دنیای مجازی است. ۵ ابزار تولید محتوا که یک سنیور واقعی ازت میسازه! تولید محتوا را از کجا و چطور شروع کنیم؟ شما نباید آخرین کسی باشید که از تغییرات بازار آگاهی پیدا می کند. این که چه صفحاتی رقیب شما هستند و کدام یک از آن ها محبوب تر است به شما در صحنه رقابت کمک می کند. اگر با یک کسب و کار نسبتا جدید شروع به همکاری کرده اید، ممکن است مسئول ایجاد اولین محتوای این چنینی، شما باشید. بزرگ ترین دشواری تولید این نوع از محتوا، بازار رقابت شلوغ آن است. بیشتر خوانندگان تمام صفحه را نگاه می کنند، پس از روشن بودن نکات کلیدی با استفاده ار بولت یا نقطه گذاری در متن مطمئن شوید. 4. ویراستار مسلط بر فروش (این ویراستار می بایست بر فروش یا تمامی جزییات کسب و کار مسلط باشد) که توسط صاحبان کسب و کار یا افرادی که تسلط کافی دارند، می بایست انجام شود. در این روش اگر بیان شما درست، واضح و گیرا باشد، همراه با یک ویدیو زمینه خوب و مرتبط، می توانید مخاطبان زیادی را جذب کنید.

فاکتور E-A-T به همین دلیل در الگوریتمهای گوگل اضافه شد تا محتواهایی که توسط افراد متخصص، معتبر و قابل اعتماد تولید شدهاند رتبه بهتری در نتایج جستجو بگیرند و در انتها خیلی خیلی مواظب باشید به یک «کپی کننده محتوا» به جای «تولید کننده محتوا» تبدیل نشوید چون آخر و عاقبت ندارد. جستجو در هر یک از این سایت ها در تخمین بهترین گزینه های موجود در برابر شما قبل از اقدام به نوشتن مطلب کمک خواهد کرد. آن ها در طول زمان برای بیان یک موضوع خاص ایجاد شده اند. منظور از طراحی آن ها می تواند به طور کلی شامل موارد زیر باشد. صفحات ورودی برای هدایت کاربران در راستای هدف مورد نظر طراحی شده اند. در سایت شما، بعضی از صفحه ها برای ایجاد ترافیک بیشتر طراحی شده اند. بازدید از وبسایت برندهای رقیب در بازار، به شما در تشخیص رویکرد موجود در بازار کمک کننده خواهد بود. در حالی که صفحات ورودی برای همیشه وظیفه هدایت کاربران در یک وبسایت را بر عهده دارند.

توسط petese