فیلم Mufasa توانست در روز پنجشنبه با ۱۲ میلیون دلار فروش از Sonic 3 که ۱۱.۵۵ میلیون دلار فروش داشت، پیشی بگیرد.

اکنون پیش‌بینی می‌شود این فیلم، در پنج روز اول اکران خود به فروش ۵۸ میلیون دلاری دست یابد. مجموع فروش این فیلم تا روز گذشته به ۷۶.۴ میلیون دلار رسیده، درحالی‌که سونیک ۳ همچنان با مجموع ۹۹.۵۵ میلیون دلار پیشرو است.

اما با این حال، موفقیت اصلی گیشه این هفته متعلق به دو استودیوی کلاسیک، فوکوس فیچرز و سرچ‌لایت است که پس از دوران سخت پاندمی کرونا، رکوردهای جدیدی را به ثبت رسانده‌اند. فیلم Nosferatu به کارگردانی رابرت اگرز، با ۲۱.۴ میلیون دلار فروش در سه روز اول و ۴۰.۶ میلیون دلار در پنج روز، بزرگترین افتتاحیه تاریخ فوکوس فیچرز را به نام خود ثبت کرد.

این فیلم همچنین از رکورد  Downton Abbey که در سال ۲۰۱۹ حدود ۳۸.۴ میلیون دلار فروش داشت، پیشی گرفته است. عنوان Nosferatu که مورد استقبال مخاطبان ۱۸ تا ۳۴ ساله قرار گرفته، بهترین افتتاحیه پساکرونایی فوکوس فیچرز محسوب می‌شود و توانسته توجه طرفداران ژانر وحشت را جلب کند.

فیلم A Complete Unknown به کارگردانی جیمز منگولد، محصول استودیوی سرچ‌لایت هم با ۱۲ میلیون دلار فروش در سه روز و ۲۴ میلیون دلار در پنج روز توانسته موفقیتی بی‌سابقه را برای این استودیو رقم بزند. این بهترین عملکرد سرچ‌لایت پس از ادغام با دیزنی در سال ۲۰۱۹ است. این فیلم که درباره زندگی باب دیلن است، با استقبال گرم مخاطبان بزرگسال روبه‌رو شده و نشان داده که داستان‌های بیوگرافی همچنان در گیشه طرفداران خود را دارند.

حالا در شرایطی که بازار سینما همچنان با چالش رقابت با پلتفرم‌های استریمینگ مواجه است، موفقیت این دو فیلم نشان‌دهنده نیاز مخاطبان به آثار هنری و متفاوت است. این موفقیت می‌تواند انگیزه‌ای برای تولید فیلم‌های غیرفرانچایزی در سال‌های آینده باشد.

source
کلاس یوس

توسط petese.ir