بازی Prince of Persia: The Lost Crown از ابتدا قرار نبود دوبعدی باشد

مانند بسیاری از فرنچایزهای بازی های ویدیویی کلاسیک، Prince of Persia زندگی خود را به عنوان یک سری دوبعدی آغاز کرد، آن هم قبل از آن که یوبیسافت این بازی را ریبوت کند.


مطلب پیشنهادی:کوییز ۲۶ ویجیاتو؛ چقدر با اساسین‌ها آشنا هستید؟ما در تاریکی می‌جنگیم که به روشنایی خدمت کنیم!
کوییز ۲۶ ویجیاتو؛ چقدر با اساسین‌ها آشنا هستید؟

طرفداران عناوینی مانند Prince of Persia: The Sands of Time امیدوار بودند که این بازی یک پلتفرمر سه بعدی مشابه باشد. در عوض، Ubisoft Montpellier تصمیم گرفت تا یک بازی کلاسیک و نوستالژی را زنده کند.

منیر رادی، کارگردان بازی در مصاحبه ای با Game Informer فاش کرد که The Lost Crown قرار نبود از ابتدا یک بازی دو بعدی باشد.

رادی به Game Informer گفت:

این بازی از ابتدا ۲ بعدی نبود. البته من این شانس را داشتم که روی چند نمونه اولیه از بازی به صورت دوبعدی کار کنم، اما قبل از ورود به آن، سری شاهزاده ایرانی را مطالعه کردیم تا مطمئن شویم که تمام میراث آثار قدیمی این سری را زنده کنیم.

بازی Prince of Persia: The Lost Crown از ابتدا قرار نبود دوبعدی باشد - ویجیاتو

بازی شامل عناصری از بازی‌های اصلی سری و همچنین عناوین سه بعدی مورد علاقه طرفداران است. همانطور که رادی تحقیق می‌کرد، تنها عنصری که رادی می خواست به آن بازگرداند احساس ترس بود.

رادی گفت:

من سعی داشتم تا آن حس ترس و انزوا در محیط‌های بازی را برگردانم.

جالب است بدانید که تیمی که وظیفه توسعه بازی را در دست گرفته، پیش از این روی سری بازی‌های ریمن کار کرده و موفقیت این آثار منجر به تصمیم‌گیری برای ساخت بازی به صورت دو بعدی شده است.


مطلب پیشنهادی:معرفی بهترین سلاح‌های بازی Assassin’s Creed Mirageبهترین شمشیر و خنجرهای بازی کدام هستند؟
معرفی بهترین سلاح‌های بازی Assassin’s Creed Mirage


پی ای اس چطوری به فیفا باخت؟ | داستان نابودی PES

ناتی داگ جزئیات و نحوه آپگرید بازی The Last of Us Part 2 را مشخص کرد - ویجیاتو

source

توسط petese.ir