به تازگی مشخص شده که کمپانی Take-Two Interactive با استودیو Remedy بر سر لوگوی جدید آنها، اختلاف نظر پیدا کرده است.
آنطور که توسط RespawnFirst گزارش شده، Remedy برای نشان تجاری لوگوی جدید خود، که حرف R است، در دفتر مالکیت معنوی بریتانیا در می ۲۰۲۳ درخواست ثبت کرد. سپس این لوگو در ژوئن ۲۰۲۳ رونمایی شد و Take-Two سپس در ماه سپتامبر اعتراض خود را اعلام کرده است.
Take-Two ادعا میکند که «احتمال سردرگمی از سوی مردم» بین لوگوی جدید Remedy و یکی از لوگوهای علامت تجاری آنها وجود دارد. به طور خاص، تیک-تو معتقد است که لوگوی جدید رمدی بسیار شبیه به لوگوی شرکت تابعه آن، Rockstar Games است.
مطلب پیشنهادی:تحلیل + داستان کامل Alan Wake 2تماشا کنید
این شرکت قبلا در سال ۲۰۲۱ بر سر تلاش استودیو Hazelight برای ثبت علامت تجاری بازی تحسین شده خود یعنی It Takes Two شکایت کرده بود. این ادعا باعث شد که هِیزللایت مجبور شود علامت تجاری خود را کنار بگذارد.
جدال Take-Two با Remedy به خصوص ناخوشایند است زیرا آنها در حال حاضر در حال همکاری با راکستار بر روی بازسازی Max Payne و Max Payne 2 هستند.
این ریمیک که در آوریل ۲۰۲۲ معرفی شد، با هم به عنوان یک باندل به فروش میرسد و برای Xbox Series X/S، PlayStation 5 و PC عرضه خواهد شد. هر دو بازی از موتور Northlight استفاده خواهند کرد که برای Control و Alan Wake 2 استفاده شده بود.
Remedy حقوق برند Max Payne را در سال ۲۰۰۲ به تیک-تو به مبلغ ۳۴ میلیون دلار فروخت. پس از آن، ریمیک مکس پین به دلیل توافق بین رمدی و راکستار امکان پذیر شد.
Rockstar بودجه توسعه بازسازیها را تامین میکند که «مطابق با یک بازی معمول AAA رمدی خواهد بود» و زمانی که راکستار هزینههای توسعه، بازاریابی و سایر هزینههای خود را جبران کرد، Remedy فرصتی برای کسب حق امتیاز از فروش بعدی پیدا میکند.
مطلب پیشنهادی:کوییز ۳۲ ویجیاتو؛ چقدر با GTA آشنا هستید؟ (قسمت دوم)آماده GTA VI هستید؟
نمرات فوقالعاده پرنس آو پرشیا جدید | ویجیلاگ پلاس
source