سونی با انتشار پستی در شبکه اجتماعی ایکس از ارائه ۵ روز خدمات اضافی به مشترکین پلی استیشن پلاس به منظور جبران خسارت ناشی از قطعی یک روزه PSN خبر داد.

پس از اینکه شبکه پلی استیشن (PSN) تقریباً به مدت یک روز با قطعی گسترده مواجه شد و دسترسی دارندگان پلی استیشن را به این شبکه مختل کرد، شرکت سونی به منظور جبران خسارت آن، پنج روز خدمات اضافی به مشترکین پلی‌استیشن پلاس در نظر گرفته است.

ظاهراً قطعی شبکه پلی استیشن از عصر جمعه آغاز شده و تا عصر شنبه در ایالات متحده ادامه داشته است. تعداد پرشماری از دارندگان پلی‌استیشن گزارش داده‌اند در اجرای بازی‌های دیجیتال و یا برقراری ارتباط آنلاین با دوستان خود با مشکل روبرو شدند. داده‌های Downdetector نشان می‌دهد این اختلال حوالی ظهر شنبه به اوج خود رسیده و سپس در بعد از ظهر و عصر کاهش یافته است.

تمدید 5 روزه اشتراک کاربران پلی استیشن پلاس

اکانت Ask PlayStation در شبکه اجتماعی ایکس حوالی ساعت ۷ بعدازظهر با انتشار پستی خبر از بازیابی PSN داد و پنج ساعت بعد در پیامی اعلام کرد سرویس‌های شبکه به طور کامل پس از رفع مشکل فنی به حالت عادی برگشته است. در این حساب کاربری آمده است:

ما از قطعی پیش آمده معذرت می‌خواهیم و از کاربران خود به دلیل صبر و شکیبایی که به خرج دادند نهایت تشکر را داریم. همه اعضای پلی استیشن پلاس به طور خودکار ۵ روز خدمات اضافی دریافت خواهند کرد.

source
کلاس یوس

توسط petese.ir