مدیر اجرایی سابق پلی‌استیشن، از بازی Ghost of Yotei تمجید و این عنوان را در مراحل ابتدایی توسعه، بدون باگ و کاملا قابل بازی توصیف کرد.

این اظهارات توسط سایت +GamesRadar گزارش شده و در آن شوهی یوشیدا درباره تجربه خود از تست بازی در مراحل اولیه توسعه صحبت کرده است.

یوشیدا اظهار داشت که استودیوی Sucker Punch از همان ابتدا یک تجربه بازی قابل قبول و بدون مشکل فنی را ارائه داده بود. به گفته او، هر بار که بازی را آزمایش می‌کرد، هیچ‌گونه باگ و ایرادی در آن مشاهده نمی‌شد و بازی تقریبا همیشه بدون مشکل اجرا می‌شد. حتی با وجود اینکه تیم توسعه بارها بخش‌های مختلف بازی، به ویژه سیستم مبارزات را تغییر داده بود، بازی همچنان به درستی کار می‌کرد و دچار کرش نمی‌شد.

او در ادامه توضیح داد که Sucker Punch بازخوردهای زیادی از افراد مختلف دریافت می‌کند و این امر باعث شده است که او توانسته نسخه‌های متعددی از بازی‌های Ghost of Tsushima و Ghost of Yotei را تست کند.

یوشیدا به خاطر می‌آورد که پس از ترک بخش انتشارات داخلی سونی، از او خواسته شده تا در زمان توسعه بازی، آن را تست کند و بازخورد خود را در اختیار تیم توسعه قرار دهد. یوشیدا تاکید کرد که تجربه بازی Ghost of Yotei همیشه احساس فوق‌العاده‌ای داشت و او به شدت منتظر انتشار نهایی بازی است.

شوهی یوشیدا همچنین در این پادکست از ناتی داگ و ساکر پانچ به عنوان دو استودیویی یاد کرد که همواره بازی‌هایشان در مسیر درستی قرار دارند و به طور طبیعی و شهودی قابل بازی هستند. به گفته او، هنگامی که با بازی‌های این دو استودیو بازی می‌کنید، فراموش می‌کنید که کنترلر در دست دارید، زیرا همه چیز به قدری طبیعی است که شما به راحتی در دنیای بازی غرق می‌شوید.

این صحبت‌ها نشان‌دهنده کیفیت بالای ساخت بازی‌های ساکر پانچ است و تاکیدی است بر توانمندی این استودیو در ارائه تجربه‌ای بدون مشکل و در عین حال جذاب برای بازیکنان از مراحل اولیه توسعه.

حالا به نظر می‌رسد این عنوان، به سرعت به یکی از آثار محبوب در صنعت بازی‌های ویدئویی تبدیل خواهد شد.

برای مطالعه بیشتر می‌توانید، خبر جزئیات جدید منتشر شده در مورد این بازی را بخوانید.

source
کلاس یوس

توسط petese.ir